Een opdracht waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Niet alleen omdat het voor het bedrijf van mijn man is, maar ook omdat ik verliefd ben op het concept.
Mijn man verhuurt camperbusjes. Geen splinternieuwe maar pre-loved campers met een retro karakter. Mijn hoofd sloeg meteen op hol toen hij mij vroeg om een totale branding te ontwikkelen. Een beeldmerk, look & feel en contentcreatie t.b.v. social media.
Beeld vormt de basis
Fotografie is vaak de basis voor een bepaalde kleurstelling. Met alleen een beeldmerk ben je er namelijk niet. Nee alles moet kloppen, van beeldmerk, typografie tot je content op instagram en website.
Kleuren met karakter
Warme kleuren die passen bij een retro karakter en terug te vinden zijn in de natuur waren het uitgangspunt bij de ontwikkeling van het logo en look & feel.
Beeldmerk
Roadtrippen geeft een gevoel van vrijheid. Buiten de begaande paden gaan, zonder plan of afspraken. Naar de zee, de bergen, festival of stad. De camperbusjes van Overnight Happiness zijn het perfecte startpunt voor een nieuw avontuur.